Service Strategie & Innovatie
Je bent ambitieus en je wilt groeien met je bedrijf. Tegenwoordig kan dat niet zonder een goede online marketingstrategie. De juiste aanpak en de inzet van de meest passende data staan garant voor het succes van jouw e-mailmarketing. De onlinewereld blijft zich razendsnel ontwikkelen en deze wordt steeds ingewikkelder. Hoe ontwikkel je dan nog een goede strategie? En hoe laat je data voor jou werken? Wij zijn experts in het eenvoudiger maken van e-mailmarketing voor onze klanten. Dit doen we door innovatieve veranderingen vorm te geven en oplossingen te bedenken. Iets dat heel complex is of lijkt, maken wij eenvoudig en toegankelijk. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om verschillende e-mails in verschillende talen met één e-mail template op te stellen. Benieuwd hoe wij dit voor jou kunnen doen? Neem contact met ons op!
Succesverhalen van onze klanten
Elke klant heeft een eigen vraag of opdracht, die we persoonlijk benaderen. Elke klant motiveert ons het beste te leveren. Als je twijfelt, lees dan dit:
500+ projecten voor partners en opdrachtgevers
Heb je vragen?
Bekijk hier de meest gestelde vragen
Wat is emailmarketing?
E-mailmarketing is een vorm van direct marketing. Je wilt bestaande klanten betrokken houden en je wilt nieuwe mensen bereiken en aanzetten tot actie. Je leidt ze met e-mailmarketing naar je website of zorgt bijvoorbeeld dat ze je bellen of mailen.
Met e-mailmarketing benader je een lezer persoonlijk met relevante berichten. Daardoor heeft de ontvanger niet het gevoel een doelgroep te zijn, maar het gevoel dat je persoonlijk met hen communiceert.
Potentiële klanten leren jou en je bedrijf op deze manier beter kennen en de relatie met je bestaande klanten wordt verstevigd met behulp van goed opgestelde en mooi ogende e-mails.
Voor meer info over e-mail marketing, neem contact met ons op.
Waarom is e-mailmarketing belangrijk?
We e-mailen wat af. Als het onderwerp uitdagend genoeg is, lees je ze graag. E-mail noemen we daarom een effectief communicatiekanaal. De kans dat je mensen bereikt met e-mail is heel groot.
Als krachtig communicatie- en marketingmiddel ben je direct in contact met je klanten of potentiële klanten en heb je de kans ze bij je organisatie te betrekken of betrokken te houden.
Wat heb je nodig om e-mailmarketing automation te implementeren?
Hiervoor bedenk je een campagneflow en tegelijkertijd bepaal je de juiste triggers.
Een trigger is een moment waarop of waarna je een e-mail verzendt. Met een campagneflow zorg je voor een regelmatige verzending van e-mails. De opvolgende e-mails kunnen relevant zijn voor elkaar, of ze kunnen naar elkaar verwijzen. Het hangt af van jouw klanten of potentiële klanten waarop je een campagneflow baseert. Hierbij kunnen wij je helpen, vraag ons gerust!
Verder heb je natuurlijk hele goede content nodig om je lezers uit te dagen en betrokken te houden. Data van je (potentiële) klanten en hun consent dat je hen mails mag sturen, zijn ook noodzakelijk. Tenslotte heb je goede marketing automation software nodig, zoals Deployteq.
Wat zijn voordelen van e-mailmarketing?
(Bijna) iedereen heeft een e-mailinbox en -adres. Je kunt dus veel mensen bereiken.
E-mail is nog altijd heel populair en de verwachting is niet dat de populariteit van e-mail snel zal afnemen voor zakelijke gebruikers.
Je kunt een e-mail op een eenvoudige manier personaliseren en aanpassen aan de ontvanger(s).
De kosten zijn laag als je een e-mail naar grote groepen verzendt. Er komen geen enveloppen, drukwerk of postzegels meer aan te pas, terwijl je met een e-mailtemplate wel een herkenbare uitstraling houdt. Je bespaart tijd en kosten. Dat wil jij ook toch?
Wat is Deployteq?
Deployteq is een krachtig en veelzijdig e-mailmarketingplatform dat jou helpt bij het ontwerpen, verzenden en analyseren van effectieve e-mailcampagnes. Met Deployteq kun je gepersonaliseerde en gerichte e-mails verzenden om klantbetrokkenheid en conversies te stimuleren en je merkbekendheid te vergroten.