Service Strategie & Innovatie

Je bent ambitieus en je wilt groeien met je bedrijf. Tegenwoordig kan dat niet zonder een goede online marketingstrategie. De juiste aanpak en de inzet van de meest passende data staan garant voor het succes van jouw e-mailmarketing. De onlinewereld blijft zich razendsnel ontwikkelen en deze wordt steeds ingewikkelder. Hoe ontwikkel je dan nog een goede strategie? En hoe laat je data voor jou werken? Wij zijn experts in het eenvoudiger maken van e-mailmarketing voor onze klanten. Dit doen we door innovatieve veranderingen vorm te geven en oplossingen te bedenken. Iets dat heel complex is of lijkt, maken wij eenvoudig en toegankelijk. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om verschillende e-mails in verschillende talen met één e-mail template op te stellen. Benieuwd hoe wij dit voor jou kunnen doen? Neem contact met ons op!

Succesverhalen van onze klanten

Elke klant heeft een eigen vraag of opdracht, die we persoonlijk benaderen. Elke klant motiveert ons het beste te leveren. Als je twijfelt, lees dan dit:

DokterOnline

Dokteronline

Ik werk inmiddels al een jaar intensief samen met Mandad om ons e-mailkanaal te verbeteren en ik ben erg tevreden over de samenwerking. Het contact en de terugkoppeling zijn altijd snel en ze hebben veel technische kennis waardoor hun antwoorden ook volledig zijn. Ze denken graag mee of hetgeen dat je wilt nog efficiënter kan voor de beste resultaten. Wat voor mij het grootste verschil is met Mandad en andere bureaus waarmee ik heb gewerkt is dat je het gevoel hebt van een extra collega.

Manou - Senior E-mailmarketeer

Semwerkt

Semwerkt

Voor een gezamenlijke klant zijn MandAd e-mailmarketing en Semwerkt de samenwerking aangegaan, welke heel erg fijn en soepel verloopt. We maken duidelijke afspraken en de communicatie is altijd helder. In onze wekelijkse meetings spreken we alle actiepunten door, zodat we continu scherp blijven en op de hoogte zijn van elkaar. Dit leidt tot mooie resultaten

Melissa - Team Lead SEO

Livis

Livis

Wij werken inmiddels ruim 2 jaar met Mandad e-mailmarketing. In deze tijd hebben wij een fijne werkrelatie opgebouwd.
De samenwerking voelt als die met je directe collega’s. Naast dat ze afspraken nakomen, zetten ze extra stappen door mee te denken en aan te vullen waar nodig, wat het hele werkproces ten goede komt!

Simone - COO

Longfonds

Longfonds

Mandad e-mailmarkting denkt graag mee in de projecten en zoeken goed de balans tussen de ‘moetjes’ en de ‘nice-to-haves’. Ze zijn flexibel in hun inzet, denken in oplossingen en kunnen bijspringen wanneer er extra capaciteit vanuit onze organisatie nodig is. Geen klus is te groot of te klein voor ze. Door hun persoonlijke benadering in de communicatie en het snel kunnen schakelen heb ik in MandAd e-mailmarketing een betrouwbare partner gevonden in de ondersteuning in onze e-mailmarketing. 

Mark - Online marketeer

500+ projecten voor partners en opdrachtgevers

KVK
HU
Topa
UvA
smnp
Jantje Beton
DokterOnline
Impress
Longfonds
Arvato
Laco
Livis
Spieren voor Spieren
WorldAnimalProtection
Ronald McDonald Kinderfonds
Mercedes
HvA
EagleScience
eyewish
francecomfort
naupar
BBT
BrandNewDay
Vrije Academie
ON
Veneta
Vereniging-Rembrandt
Dierenbescherming
CameraNU
grandoptical
Reuma Nederland

Heb je vragen?

Bekijk hier de meest gestelde vragen

Wat is emailmarketing?

E-mailmarketing is een vorm van direct marketing. Je wilt bestaande klanten betrokken houden en je wilt nieuwe mensen bereiken en aanzetten tot actie. Je leidt ze met e-mailmarketing naar je website of zorgt bijvoorbeeld dat ze je bellen of mailen.

Met e-mailmarketing benader je een lezer persoonlijk met relevante berichten. Daardoor heeft de ontvanger niet het gevoel een doelgroep te zijn, maar het gevoel dat je persoonlijk met hen communiceert.

Potentiële klanten leren jou en je bedrijf op deze manier beter kennen en de relatie met je bestaande klanten wordt verstevigd met behulp van goed opgestelde en mooi ogende e-mails.

Voor meer info over e-mail marketing, neem contact met ons op.

Waarom is e-mailmarketing belangrijk?

We e-mailen wat af. Als het onderwerp uitdagend genoeg is, lees je ze graag. E-mail noemen we daarom een effectief communicatiekanaal. De kans dat je mensen bereikt met e-mail is heel groot.

Als krachtig communicatie- en marketingmiddel ben je direct in contact met je klanten of potentiële klanten en heb je de kans ze bij je organisatie te betrekken of betrokken te houden.

Wat heb je nodig om e-mailmarketing automation te implementeren?

Hiervoor bedenk je een campagneflow en tegelijkertijd bepaal je de juiste triggers.
Een trigger is een moment waarop of waarna je een e-mail verzendt. Met een campagneflow zorg je voor een regelmatige verzending van e-mails. De opvolgende e-mails kunnen relevant zijn voor elkaar, of ze kunnen naar elkaar verwijzen. Het hangt af van jouw klanten of potentiële klanten waarop je een campagneflow baseert. Hierbij kunnen wij je helpen, vraag ons gerust!

Verder heb je natuurlijk hele goede content nodig om je lezers uit te dagen en betrokken te houden. Data van je (potentiële) klanten en hun consent dat je hen mails mag sturen, zijn ook noodzakelijk. Tenslotte heb je goede marketing automation software nodig, zoals Deployteq.

Wat zijn voordelen van e-mailmarketing?

(Bijna) iedereen heeft een e-mailinbox en -adres. Je kunt dus veel mensen bereiken.

E-mail is nog altijd heel populair en de verwachting is niet dat de populariteit van e-mail snel zal afnemen voor zakelijke gebruikers.

Je kunt een e-mail op een eenvoudige manier personaliseren en aanpassen aan de ontvanger(s).

De kosten zijn laag als je een e-mail naar grote groepen verzendt. Er komen geen enveloppen, drukwerk of postzegels meer aan te pas, terwijl je met een e-mailtemplate wel een herkenbare uitstraling houdt. Je bespaart tijd en kosten. Dat wil jij ook toch?

Wat is Deployteq?

Deployteq is een krachtig en veelzijdig e-mailmarketingplatform dat jou helpt bij het ontwerpen, verzenden en analyseren van effectieve e-mailcampagnes. Met Deployteq kun je gepersonaliseerde en gerichte e-mails verzenden om klantbetrokkenheid en conversies te stimuleren en je merkbekendheid te vergroten.