Service development
Intelligente, meertalige e-mail-templates.
Door gebruik te maken van een intelligente template voor je e-mail en je omgeving slimmer in te richten, zet je sneller campagnes op. Je kan dus meer en betere e-mails opstellen, in minder tijd. Wie wil dat nou niet?
Is jouw organisatie in meerdere landen, met verschillende talen, actief? Maak jij altijd meerdere aparte e-mails op? Dat kan handiger: wij creëren voor jou één e-mail-template die dynamisch wordt ingeladen in de talen die je nodig hebt. Daardoor hoef je maar één e-mail te maken. De e-mail wordt met één druk op de knop snel en gemakkelijk in verschillende talen verzonden. Dit is voor zowel de e-mail-template als voor de pagina-template mogelijk.
Gepersonaliseerde content in de e-mail automatisch vullen op basis van ID
- Content op basis van ID
- Realtime updaten
- Binnen 3 minuten een gepersonaliseerde e-mail opmaken
- Product niet op voorraad = Niet tonen
- Minder kans op fouten
Verbinden met datakoppelingen
Een datakoppeling is de verbinding die gemaakt wordt tussen twee systemen. Is het nodig dat deze systemen met elkaar communiceren? Dat wil bijvoorbeeld zeggen dat er gegevens uitgewisseld worden tussen de beide systemen. Met een datakoppeling zorg je ervoor dat deze communicatie automatisch plaatsvindt. Dat scheelt tijd en moeite.
Wat zijn de voordelen van het werken met datakoppelingen? Een datakoppeling screent en communiceert automatisch nieuwe content. Nieuwe content voeg je dus niet handmatig toe, maar dit gebeurt door de datakoppeling vanzelf. Door dit in te zetten blijft de content up-to-date en wordt er op vaste momenten informatie uitgestuurd.
Je kunt nog een stapje verder gaan in het gebruik van datakoppelingen. Creëer compleet dynamische verzendingen door alleen gebruik te maken van datakoppelingen. Gepersonaliseerde e-mails worden met nieuwe content automatisch verstuurd, met één druk op de knop en zonder handmatig content toe te voegen. Je voegt de data eenmalig toe aan het systeem en het wordt door datakoppeling met andere systemen uitgewisseld.
Snel, want je bespaart heel veel tijd.
Efficiënt: je voert een handeling maar één keer uit en de vervolgstappen vinden automatisch plaats.
Effectief, want je klanten ontvangen wat precies bij hen past.
Succesverhalen van onze klanten
Elke klant heeft een eigen vraag of opdracht, die we persoonlijk benaderen. Elke klant motiveert ons het beste te leveren. Als je twijfelt, lees dan dit:
500+ projecten voor partners en opdrachtgevers
Heb je vragen?
Bekijk hier de meest gestelde vragen
Wat is emailmarketing?
E-mailmarketing is een vorm van direct marketing. Je wilt bestaande klanten betrokken houden en je wilt nieuwe mensen bereiken en aanzetten tot actie. Je leidt ze met e-mailmarketing naar je website of zorgt bijvoorbeeld dat ze je bellen of mailen.
Met e-mailmarketing benader je een lezer persoonlijk met relevante berichten. Daardoor heeft de ontvanger niet het gevoel een doelgroep te zijn, maar het gevoel dat je persoonlijk met hen communiceert.
Potentiële klanten leren jou en je bedrijf op deze manier beter kennen en de relatie met je bestaande klanten wordt verstevigd met behulp van goed opgestelde en mooi ogende e-mails.
Voor meer info over e-mail marketing, neem contact met ons op.
Waarom is e-mailmarketing belangrijk?
We e-mailen wat af. Als het onderwerp uitdagend genoeg is, lees je ze graag. E-mail noemen we daarom een effectief communicatiekanaal. De kans dat je mensen bereikt met e-mail is heel groot.
Als krachtig communicatie- en marketingmiddel ben je direct in contact met je klanten of potentiële klanten en heb je de kans ze bij je organisatie te betrekken of betrokken te houden.
Wat heb je nodig om e-mailmarketing automation te implementeren?
Hiervoor bedenk je een campagneflow en tegelijkertijd bepaal je de juiste triggers.
Een trigger is een moment waarop of waarna je een e-mail verzendt. Met een campagneflow zorg je voor een regelmatige verzending van e-mails. De opvolgende e-mails kunnen relevant zijn voor elkaar, of ze kunnen naar elkaar verwijzen. Het hangt af van jouw klanten of potentiële klanten waarop je een campagneflow baseert. Hierbij kunnen wij je helpen, vraag ons gerust!
Verder heb je natuurlijk hele goede content nodig om je lezers uit te dagen en betrokken te houden. Data van je (potentiële) klanten en hun consent dat je hen mails mag sturen, zijn ook noodzakelijk. Tenslotte heb je goede marketing automation software nodig, zoals Deployteq.
Wat zijn voordelen van e-mailmarketing?
(Bijna) iedereen heeft een e-mailinbox en -adres. Je kunt dus veel mensen bereiken.
E-mail is nog altijd heel populair en de verwachting is niet dat de populariteit van e-mail snel zal afnemen voor zakelijke gebruikers.
Je kunt een e-mail op een eenvoudige manier personaliseren en aanpassen aan de ontvanger(s).
De kosten zijn laag als je een e-mail naar grote groepen verzendt. Er komen geen enveloppen, drukwerk of postzegels meer aan te pas, terwijl je met een e-mailtemplate wel een herkenbare uitstraling houdt. Je bespaart tijd en kosten. Dat wil jij ook toch?
Wat is Deployteq?
Deployteq is een krachtig en veelzijdig e-mailmarketingplatform dat jou helpt bij het ontwerpen, verzenden en analyseren van effectieve e-mailcampagnes. Met Deployteq kun je gepersonaliseerde en gerichte e-mails verzenden om klantbetrokkenheid en conversies te stimuleren en je merkbekendheid te vergroten.