Service design
Wil jij ook herkenbare content versturen naar je klanten, zodat zij meteen weten: “Ah! Dat is van …”? Zo’n e-mail-template maken we in een handomdraai voor je in je eigen huisstijl. Zeg maar hoe je het hebben wilt. We letten op de vorm van de buttons of voegen een afbeelding over de volledige breedte toe. Met dit UX-design zorgen we ervoor dat de gebruikerservaring van je klanten zo goed mogelijk is. De volgende stap in e-mailmarketing zet je door je e-mails te personaliseren. Ook daar is een e-mailtemplate heel handig voor. Wij maken in een mum van tijd voor jou een e-mail-template, waarbij jouw content automatisch wordt ingevuld op basis van de voorkeuren van de ontvanger van de e-mail: jouw klant. Als je meerdere merken (brands) voert, lijkt dat misschien ingewikkeld, maar dat is het niet voor ons. Je kunt met één e-mail-template met meerdere merken werken. Per merk richten we een aparte huisstijl in, terwijl de basis van de e-mail-template dezelfde blijft voor alle merken.
Waarom een e-mail template?
- Volledig conform huisstijl
- Darkmode proof
- Elk lettertype is mogelijk, fallback indien niet ondersteund (bijv Outlook.)
- Volledige ondersteuning van de meest gebruikte e-mailclients
- Met 1 klik mogelijk om van de taal te switchen
- Nooit meer handmatig standaard url’s invullen
- Interactieve objecten makkelijk toepasbaar
Interactieve objecten
Met een Image Gallery, Slider of Carrousel object kun je meerdere afbeeldingen in je e-mail tonen doordat de verschillende afbeeldingen automatisch voorbij glijden. Het voordeel hiervan is dat je e-mail niet extreem lang wordt en daardoor goed leesbaar blijft. De Image Gallery, Slider en Carrousel worden niet in alle e-mailclients ondersteunt, voor de clients waar het niet in ondersteund wordt zullen we een fallback instellen.
Video
Wist je dat het opnemen van een video in je e-mail kan leiden tot een verhoging van je CTR met wel 8%. Dit zou voor iedere marketeer een goeie reden moeten zijn om een video object toe te voegen aan het template.
Hamburger menu
Menu’s worden vaak weergegeven als een horizontale balk met alle links op een rij. Op mobiel is dit moeilijk te lezen en daarom kan je de links onder elkaar tonen, maar dat betekend wel dat de bovenkant van je mail alleen maar uit links bestaat. Dit is eventueel op te lossen met een hamburger.
Tool tip
De tooltip kan een zeer nuttig element en interactief object zijn voor het tonen van extra content zonder dat het ten koste gaat van de lengte van de e-mail.
Parallax
Met het Parallax (scroll) effect zorg je ervoor de lezer de 8 seconde regel ruimschoots zal overtreffen.
Timer
Urgentie toevoegen aan je e-mail om je conversie te verhogen? Dit kan door een countdown timer toe te voegen aan je template, hiermee prikkel je de klant om actie te ondernemen.
Product Gallery
De product gallery is ideaal om meerdere producten te tonen die o.a. in meerdere kleuren beschikbaar zijn.
Succesverhalen van onze klanten
Elke klant heeft een eigen vraag of opdracht, die we persoonlijk benaderen. Elke klant motiveert ons het beste te leveren. Als je twijfelt, lees dan dit:
500+ projecten voor partners en opdrachtgevers
Heb je vragen?
Bekijk hier de meest gestelde vragen
Wat is emailmarketing?
E-mailmarketing is een vorm van direct marketing. Je wilt bestaande klanten betrokken houden en je wilt nieuwe mensen bereiken en aanzetten tot actie. Je leidt ze met e-mailmarketing naar je website of zorgt bijvoorbeeld dat ze je bellen of mailen.
Met e-mailmarketing benader je een lezer persoonlijk met relevante berichten. Daardoor heeft de ontvanger niet het gevoel een doelgroep te zijn, maar het gevoel dat je persoonlijk met hen communiceert.
Potentiële klanten leren jou en je bedrijf op deze manier beter kennen en de relatie met je bestaande klanten wordt verstevigd met behulp van goed opgestelde en mooi ogende e-mails.
Voor meer info over e-mail marketing, neem contact met ons op.
Waarom is e-mailmarketing belangrijk?
We e-mailen wat af. Als het onderwerp uitdagend genoeg is, lees je ze graag. E-mail noemen we daarom een effectief communicatiekanaal. De kans dat je mensen bereikt met e-mail is heel groot.
Als krachtig communicatie- en marketingmiddel ben je direct in contact met je klanten of potentiële klanten en heb je de kans ze bij je organisatie te betrekken of betrokken te houden.
Wat heb je nodig om e-mailmarketing automation te implementeren?
Hiervoor bedenk je een campagneflow en tegelijkertijd bepaal je de juiste triggers.
Een trigger is een moment waarop of waarna je een e-mail verzendt. Met een campagneflow zorg je voor een regelmatige verzending van e-mails. De opvolgende e-mails kunnen relevant zijn voor elkaar, of ze kunnen naar elkaar verwijzen. Het hangt af van jouw klanten of potentiële klanten waarop je een campagneflow baseert. Hierbij kunnen wij je helpen, vraag ons gerust!
Verder heb je natuurlijk hele goede content nodig om je lezers uit te dagen en betrokken te houden. Data van je (potentiële) klanten en hun consent dat je hen mails mag sturen, zijn ook noodzakelijk. Tenslotte heb je goede marketing automation software nodig, zoals Deployteq.
Wat zijn voordelen van e-mailmarketing?
(Bijna) iedereen heeft een e-mailinbox en -adres. Je kunt dus veel mensen bereiken.
E-mail is nog altijd heel populair en de verwachting is niet dat de populariteit van e-mail snel zal afnemen voor zakelijke gebruikers.
Je kunt een e-mail op een eenvoudige manier personaliseren en aanpassen aan de ontvanger(s).
De kosten zijn laag als je een e-mail naar grote groepen verzendt. Er komen geen enveloppen, drukwerk of postzegels meer aan te pas, terwijl je met een e-mailtemplate wel een herkenbare uitstraling houdt. Je bespaart tijd en kosten. Dat wil jij ook toch?
Wat is Deployteq?
Deployteq is een krachtig en veelzijdig e-mailmarketingplatform dat jou helpt bij het ontwerpen, verzenden en analyseren van effectieve e-mailcampagnes. Met Deployteq kun je gepersonaliseerde en gerichte e-mails verzenden om klantbetrokkenheid en conversies te stimuleren en je merkbekendheid te vergroten.