Het DNA van MandAd

Bij MandAd e-mailmarketing vinden we het essentieel dat jij je gezien en gehoord voelt. Dit maakt werken met ons anders dan met anderen agencies. We streven ernaar om je het gevoel te geven dat we een extra collega voor je zijn.

Als Deployteq-experts zijn wij jouw betrouwbare partner die zorgt voor meer efficiëntie en effectiviteit in jouw e-mailcampagnes. Wij staan klaar om jouw e-mailmarketing makkelijker te maken en jouw bedrijf te laten groeien door onze kennis en expertise op het gebied van e-mailmarketing in te zetten.

“Waarom moeilijk doen, als het ook makkelijk kan?”

Sven Hagenouw

Director & Deployteq expert

Werkgang

Als e-mail geek, ben ik continu bezig met het uitbreiden van mijn technische kennis. Ik ben iemand die steeds twee stappen vooruit denkt. Pro-actief zijn en resultaatgericht te werk gaan, zijn volgens mij belangrijk om goed werk aan jou af te leveren.

Diegenen die mij goed kennen zullen mij omschrijven als een betrouwbare denker. Ik vind van mezelf dat ik goed kan anticiperen in een dynamische omgeving en mijn analytisch denkvermogen is zeker een van mijn handigste skills.

Vrije tijd

Als ik geen technische kennis aan het opspeuren ben en ook niet met hart en ziel aan projecten voor onze klanten werk, geniet ik van mijn familie. Ik kan wel zeggen dat ik een enorm familiemens ben. Kun je me ook daar niet vinden? Dan trap ik waarschijnlijk een balletje, ergens op een voetbalveld.

Taken & toekomst visie

Binnen MandAd is het mijn grootste taak om e-mailmarketing makkelijker maken voor jou en onze andere klanten.

In de toekomst zie ik mijzelf voldoende tijd hebben om vrijwilligerswerk te doen in de gehandicaptenzorg. MandAd is dan wat verder gegroeid op het stevige fundament dat we met elkaar hebben gebouwd.

Calvin Rumawas

E-mailmarketeer & Deployteq expert

Werkgang

Het liefst bedenk ik creatieve oplossingen die ik handig combineer met mijn technische kennis. Samen met jou ga ik steeds op zoek naar de volgende logische stap. Alle marketingfacetten betrekken, die van verschillende invalshoeken bekijken en jou zo goed mogelijk verder helpen daarmee: daar ligt mijn passie.

Het is belangrijk voor mij dat jij weet wat je krijgt. Daarbij houd ik graag overzicht door samen verwachtingen af te stemmen. Door mijn ambitie te koppelen aan het bedenken van oplossingen voor de problemen waar jij tegenaan loopt en de processen in je bedrijf te helpen verbeteren, voel ik me uitgedaagd en blijf ik enthousiast.

Vrije tijd

In mijn vrije tijd ben ik meestal te vinden in de sportschool. Naast sporten houd ik ook heel veel van muziek en werk ik zo nu en dan als DJ. Familie en vrienden zijn belangrijk voor me. Daar houd ik altijd een plekje voor vrij in mijn agenda.

Taken & toekomst visie

Ik streef ernaar om iedere dag de beste versie van mezelf te zijn en ik houd mijn doelen steeds voor ogen. Of ik nog bijzondere toekomstdromen heb? Jazeker! Het lijkt me geweldig om op een dag een eigen beachclub te openen op het eiland Bali.

“Je faalt pas wanneer je stopt met proberen!”

“Als je vandaag de kans hebt om iemand blij te maken, doe het!”

Ernst Hagenouw

Co-owner & Deployteq expert

Werkgang

Na meer dan 30 jaar actief te zijn geweest in de marketingwereld, verveel ik me nog steeds niet. Hoe dat komt? Ik ben een echte people-person. En mensen verrassen steeds weer. Ik werk graag samen op een persoonlijke, informele manier.

In de loop van de jaren is er veel veranderd op marketinggebied. Een partner die doelgericht is en met aandacht service levert, is voor veel bedrijven altijd belangrijk gebleven. Laat dat nu net mijn sterke kant zijn! Verder creëer ik graag een rustige en vertrouwde sfeer om erachter te komen wat nou voor jou het zwaarst weegt in de marketing voor je bedrijf. Op die manier creëren we met elkaar de beste basis om samen te werken.

Vrije tijd

Naast mijn grote passie voor online marketing, geniet ik op en top van hardlopen en voetballen. En als ik dan ook nog eens zoveel mogelijk tijd met mijn kleinkinderen heb, ben ik helemaal gelukkig.

Taken & toekomst visie

In mijn job leer ik jou en je bedrijf graag zó goed kennen dat ik je op een heel natuurlijke manier kan helpen van probleem naar oplossing te groeien.

Mijn toekomstdroom is het geleidelijk verder bouwen aan MandAd en tegelijkertijd onze persoonlijke touch te behouden en te bewaken.

Danielle van de Laar

Financieel expert

Werkgang

15 jaar geleden ben ik in de zorg begonnen. Na 5 jaar besloot ik als zzp’er verder te gaan en volgde ik ook een opleiding in boekhouding zodat ik mijn administratie zelf kon verwerken. Dit heeft geresulteerd in dat ik nu ook de boekhouding verzorg voor MandAd e-mailmarketing.

Vrije tijd

In mijn vrije tijd ben ik moeder van drie dochters, ik breng tijd met hen door en sta elke week ook graag langs de lijn bij de voetbalwedstrijden van mijn vriend.

Boekhouding is het hart van elk bedrijf, het vertelt de waarheid over de prestaties

“Marketing meets technology

Jeffrey Overmeer

Senior Campaign Developer

Werkgang

Als campaign developer ben ik altijd bezig met het automatiseren en innoveren, zodat ik mijn klanten en eindgebruikers zo blij mogelijk kan maken. Gericht en efficiënt werken leidt volgens mij tot de beste resultaten en ik ben altijd vastbesloten om mijn best te doen. Ik kan niet wachten om samen te werken met klanten en hen te helpen bij het bereiken van hun doelen!

Vrije tijd

In mijn vrije tijd zul je me vaak zien ravotten met mijn twee kinderen. Ik hou ervan om samen met mijn gezin en vrienden vette herinneringen te maken!

Taken & toekomst visie

Mijn passie bij Mandad is om emailmarketingcampagnes naar een hoger niveau te tillen en ze zo relevant mogelijk te maken. Ik hou me graag bezig met innovatie om de impact te vergroten.

Beertje 

De gezelligste kantoorhond

Werkgang

Ik zorg voor een gezonde balans op het kantoor, soms laat ik de collega’s schrikken door ineens te blaffen en rondjes te rennen op kantoor. Maar vooral zorg ik voor heel veel liefde!

Gezelligheid kent geen tijd

History van MandAd

2017 – Oprichting

In 2017 werd MandAd opgericht door Sven Hagenouw, nadat hij ervaring had opgedaan bij de oprichter van Deployteq (TeamITG voormalig e-Village).

2018 – Vaste klanten

Vanaf 2018 had MandAd tien vaste klanten. Niet lang daarna, in 2019, werden dit vijftien klanten. In 2019 bouwden wij een enorm conversiekanon: Veneta.com (een kleurstalen campagne).

2020 – Uitbreiding

In 2020 sloot Ernst Hagenouw, met een heleboel ervaring en contacten, zich aan bij MandAd en waren er plots meer dan vijfentwintig klanten.

2021 – Verhuizing

In 2021 verhuisden we naar ons nieuwe pand in centraal gelegen in Amersfoort. Vlak daarna verwelkomden wij Calvin Rumawas als e-mailmarketeer en zetten daarmee de volgende stap.

2022 – Klantenovername Deployteq

Begin 2022 nam MandAd e-mailmarketing de klantportefeuille van het online marketingbureau Intelligenz over en is toen officieel Deployteq-reseller geworden.

Oprichting

In 2017 werd MandAd opgericht door Sven Hagenouw, nadat hij ervaring had opgedaan bij de oprichter van CanopyDeploy (TeamITG voormalig e-Village).

Vaste klanten

Vanaf 2018 had MandAd tien vaste klanten. Niet lang daarna, in 2019, werden dit vijftien klanten. In 2019 bouwden wij een enorm conversiekanon: Veneta.com (een kleurstalen campagne).

Uitbreiding

In 2020 sloot Ernst Hagenouw, met een heleboel ervaring en contacten, zich aan bij MandAd en waren er plots meer dan vijfentwintig klanten.

Verhuizing

In 2021 verhuisden we naar ons nieuwe pand in centraal gelegen in Amersfoort. Vlak daarna verwelkomden wij Calvin Rumawas als e-mailmarketeer en zetten daarmee de volgende stap.

Klantenovername Deployteq

Begin 2022 nam MandAd e-mailmarketing de klantportefeuille van het online marketingbureau Intelligenz over en is toen officieel Deployteq-reseller geworden.

500+ projecten voor partners en opdrachtgevers

Ronald McDonald Kinderfonds
Longfonds
KVK
Jantje Beton
BrandNewDay
Laco
DokterOnline
Impress
Vereniging-Rembrandt
grandoptical
CameraNU
francecomfort
Dierenbescherming
Spieren voor Spieren
smnp
UvA
eyewish
Reuma Nederland
Vrije Academie
Topa
Arvato
HU
Mercedes
WorldAnimalProtection
Veneta
Livis
EagleScience
ON
HvA
naupar
BBT

Business partners

Seino
Leads2
Deployteq
Stratech
Digitaal-voor-Allemaal
TeamITG

Heb je vragen?

Bekijk hier de meest gestelde vragen

Wat is emailmarketing?

E-mailmarketing is een vorm van direct marketing. Je wilt bestaande klanten betrokken houden en je wilt nieuwe mensen bereiken en aanzetten tot actie. Je leidt ze met e-mailmarketing naar je website of zorgt bijvoorbeeld dat ze je bellen of mailen.

Met e-mailmarketing benader je een lezer persoonlijk met relevante berichten. Daardoor heeft de ontvanger niet het gevoel een doelgroep te zijn, maar het gevoel dat je persoonlijk met hen communiceert.

Potentiële klanten leren jou en je bedrijf op deze manier beter kennen en de relatie met je bestaande klanten wordt verstevigd met behulp van goed opgestelde en mooi ogende e-mails.

Voor meer info over e-mail marketing, neem contact met ons op.

Waarom is e-mailmarketing belangrijk?

We e-mailen wat af. Als het onderwerp uitdagend genoeg is, lees je ze graag. E-mail noemen we daarom een effectief communicatiekanaal. De kans dat je mensen bereikt met e-mail is heel groot.

Als krachtig communicatie- en marketingmiddel ben je direct in contact met je klanten of potentiële klanten en heb je de kans ze bij je organisatie te betrekken of betrokken te houden.

Wat heb je nodig om e-mailmarketing automation te implementeren?

Hiervoor bedenk je een campagneflow en tegelijkertijd bepaal je de juiste triggers.
Een trigger is een moment waarop of waarna je een e-mail verzendt. Met een campagneflow zorg je voor een regelmatige verzending van e-mails. De opvolgende e-mails kunnen relevant zijn voor elkaar, of ze kunnen naar elkaar verwijzen. Het hangt af van jouw klanten of potentiële klanten waarop je een campagneflow baseert. Hierbij kunnen wij je helpen, vraag ons gerust!

Verder heb je natuurlijk hele goede content nodig om je lezers uit te dagen en betrokken te houden. Data van je (potentiële) klanten en hun consent dat je hen mails mag sturen, zijn ook noodzakelijk. Tenslotte heb je goede marketing automation software nodig, zoals Deployteq.

Wat zijn voordelen van e-mailmarketing?

(Bijna) iedereen heeft een e-mailinbox en -adres. Je kunt dus veel mensen bereiken.

E-mail is nog altijd heel populair en de verwachting is niet dat de populariteit van e-mail snel zal afnemen voor zakelijke gebruikers.

Je kunt een e-mail op een eenvoudige manier personaliseren en aanpassen aan de ontvanger(s).

De kosten zijn laag als je een e-mail naar grote groepen verzendt. Er komen geen enveloppen, drukwerk of postzegels meer aan te pas, terwijl je met een e-mailtemplate wel een herkenbare uitstraling houdt. Je bespaart tijd en kosten. Dat wil jij ook toch?

Wat is Deployteq?

Deployteq is een krachtig en veelzijdig e-mailmarketingplatform dat jou helpt bij het ontwerpen, verzenden en analyseren van effectieve e-mailcampagnes. Met Deployteq kun je gepersonaliseerde en gerichte e-mails verzenden om klantbetrokkenheid en conversies te stimuleren en je merkbekendheid te vergroten.