Dokteronline

Wij zijn een e-healthplatform voor iedereen
Sinds 2004 zijn wij van een Nationale (Nederlandse) organisatie uitgegroeid tot een internationaal e-healthplatform voor iedereen. En daar zijn we trots op. Wij zijn dan ook supporter van verantwoorde zelfregie.


Bij Dokteronline staat verantwoorde zelfregie centraal. Of het nu gaat om iets waar iemand zich voor schaamt, een terugkerende aandoening, of een klein kwaaltje: wij helpen klanten op een verantwoorde manier gemakkelijk tot een oplossing te komen. Alle teksten op Dokteronline zijn volledig gecontroleerd door onze medische adviesraad, we werken intensief samen met apotheken en brengen onze klant in contact met een van onze aangesloten artsen. We zijn dan ook supporter van verantwoorde zelfregie en vinden dat gezondheidszorg toegankelijk moet zijn.


Onze uitdaging

Dokteronline had een aanvraag voor een template, ze wilden een nieuw design template. Dus wij gingen aan de slag met het maken van een design o.b.v. hun nieuwe huisstijl. Vervolgens kwamen wij op het punt dat Dokteronline in 12 verschillende talen mails verstuurd. Hiermee gingen wij aan de slag om te kijken hoe wij dit proces voor de klant zo makkelijk mogelijk konden maken, door een slim & innovatieve template te bouwen.

Met die gedachten gingen we aan de slag en hebben we uiteindelijk een slim & innovatieve template opgeleverd. We zijn begonnen met een aantal design rondes, vervolgens technische koppelingen gelegd met het datamodel en als laatst gekoppeld met spreadsheets.

Het final product ligt klaar voor de klant en hiermee kan de klant in het nieuwe template de mail 1x opmaken en wordt zo in 12 talen automatisch gerendeerd voor de klant. Hiermee bespaart de klant enorm veel tijd, i.p.v. de mail 12x opmaken, kan de klant de mails nu in een spreadsheet inladen en wordt de mail in 1x gerendeerd in CanopyDeploy.

Daarnaast is het bouwen van een campagne nu een stuk makkelijker en overzichtelijker gemaakt. Ben jij benieuwd hoe wij dit hebben gedaan? Neem dan contact met ons op.

500+ projecten voor partners en opdrachtgevers

Dierenbescherming
Mercedes
Spieren voor Spieren
KVK
Reuma Nederland
Topa
WorldAnimalProtection
HvA
EagleScience
Jantje Beton
Veneta
eyewish
Impress
Ronald McDonald Kinderfonds
UvA
francecomfort
Longfonds
MangohoutOnline
HU
BBT
Livis
grandoptical
DokterOnline
Vrije Academie
CameraNU
Laco
Arvato
naupar
Webster_University_Logo

Heb je vragen?

Bekijk hier de meest gestelde vragen

Wat is emailmarketing?

E-mailmarketing is een vorm van direct marketing. Je wilt bestaande klanten betrokken houden en je wilt nieuwe mensen bereiken en aanzetten tot actie. Je leidt ze met e-mailmarketing naar je website of zorgt bijvoorbeeld dat ze je bellen of mailen.

Met e-mailmarketing benader je een lezer persoonlijk met relevante berichten. Daardoor heeft de ontvanger niet het gevoel een doelgroep te zijn, maar het gevoel dat je persoonlijk met hen communiceert.

Potentiële klanten leren jou en je bedrijf op deze manier beter kennen en de relatie met je bestaande klanten wordt verstevigd met behulp van goed opgestelde en mooi ogende e-mails.

Voor meer info over e-mail marketing, neem contact met ons op.

Waarom is e-mailmarketing belangrijk?

We e-mailen wat af. Als het onderwerp uitdagend genoeg is, lees je ze graag. E-mail noemen we daarom een effectief communicatiekanaal. De kans dat je mensen bereikt met e-mail is heel groot.

Als krachtig communicatie- en marketingmiddel ben je direct in contact met je klanten of potentiële klanten en heb je de kans ze bij je organisatie te betrekken of betrokken te houden.

Wat heb je nodig om e-mailmarketing automation te implementeren?

Hiervoor bedenk je een campagneflow en tegelijkertijd bepaal je de juiste triggers.
Een trigger is een moment waarop of waarna je een e-mail verzendt. Met een campagneflow zorg je voor een regelmatige verzending van e-mails. De opvolgende e-mails kunnen relevant zijn voor elkaar, of ze kunnen naar elkaar verwijzen. Het hangt af van jouw klanten of potentiële klanten waarop je een campagneflow baseert. Hierbij kunnen wij je helpen, vraag ons gerust!

Verder heb je natuurlijk hele goede content nodig om je lezers uit te dagen en betrokken te houden. Data van je (potentiële) klanten en hun consent dat je hen mails mag sturen, zijn ook noodzakelijk. Tenslotte heb je goede marketing automation software nodig, zoals Deployteq.

Wat zijn voordelen van e-mailmarketing?

(Bijna) iedereen heeft een e-mailinbox en -adres. Je kunt dus veel mensen bereiken.

E-mail is nog altijd heel populair en de verwachting is niet dat de populariteit van e-mail snel zal afnemen voor zakelijke gebruikers.

Je kunt een e-mail op een eenvoudige manier personaliseren en aanpassen aan de ontvanger(s).

De kosten zijn laag als je een e-mail naar grote groepen verzendt. Er komen geen enveloppen, drukwerk of postzegels meer aan te pas, terwijl je met een e-mailtemplate wel een herkenbare uitstraling houdt. Je bespaart tijd en kosten. Dat wil jij ook toch?