Inspiratiesessie MandAd X SEINō
24 oktober was het tijd voor onze eerste inspiratiesessie, die we samen hebben georganiseerd met onze partner Seinō. Tijdens deze sessie kregen deelnemers inzicht in hoe je waardevolle data uit e-mailcampagnes kunt halen en effectief kunt benutten.
Aan de hand van praktijkvoorbeelden hebben we laten zien hoe je met de juiste gegevens klanten beter kunt begrijpen en e-mailcampagnes gerichter kunt maken. Dit levert niet alleen hogere conversieratio’s op, maar versterkt ook klantrelaties en verhoogt de relevantie van iedere verzonden e-mail.
De sessie bevatte diverse cases die aantoonden hoe data-analyse het verschil kan maken tussen een standaard campagne en een krachtige, doelgerichte marketingstrategie. Van gepersonaliseerde aanbiedingen tot het optimaliseren van verzendtijden, onze cases toonden hoe specifieke data uit e-mailmarketing kan helpen bij het nemen van strategische beslissingen. Dankzij deze inspiratiesessie hebben onze klanten concrete ideeën en tools meegekregen om hun e-mailmarketing op een datagedreven manier naar een hoger niveau te tillen.
Inzichten & Inspiratie
Tijdens de sessie bespraken we bewezen strategieën die e-mailcampagnes versterken door slim gebruik van data. Hierin kwamen onder andere de volgende onderwerpen naar voren:
Menzo van CampingVision – Van voorpret tot vakantie: hoe VacanceSelect e-mail inzet.
Download de presentatieSandy van SEINō – Framework voor het analyseren van acquisitie, retentie en klant verlies.
Michiel van CameraNu – 5 use cases over het optimaal benutten van data.
Carijn van Deployteq – Wanneer is een CDP interessant voor jouw organisatie?
Kevin van SEINō – Een kijkje achter de schermen in Deployteq data.
Download de presentatieIn de toekomst zullen wij vaker inspiratiesessies organiseren, over uiteenlopende interessante onderwerpen. We hopen dat je er volgende keer ook bij bent.
Ben je benieuwd wat wij voor jou kunnen doen, of wil je een brainstorm plannen? Dat kan!
Neem direct contact op!