Groeiplan
Wil je je e-mailmarketing graag uitbesteden of houd je de touwtjes liever in handen? Wij denken met je mee om jouw e-mailmarketing gemakkelijker te maken. Samen bepalen we de aanpak en waarna onze specialisten aan de slag gaan om jouw ambities te helpen verwezenlijken.
Ik wil de volgende stap zetten op het gebied van Marketing Automation
Je werkt in een wat grotere organisatie. Jullie zijn al bekend met Deployteq, maar hebben het proces niet helemaal op orde. Het kan beter, dat weet je, maar je komt tijd tekort. Er is in-house geen expert aanwezig, behalve jijzelf dan. Je hebt iemand nodig om processen en automatisering van jullie e-mailmarketing goed op poten te zetten. Iemand die de juiste kennis heeft, de verzamelde data effectief in te zetten. Omdat jullie de e-mails naar internationale klanten en lezers sturen, zoeken jullie ook naar een manier om vertaling naar meerdere talen echt goed te automatiseren. Je verliest tijd aan handmatig werk en je vindt geen tijd om de marketing automation goed op te zetten en te automatiseren. Kort samengevat: wordt het geen tijd voor een externe collega? Een Deployteq-expert die precies weet wat je nodig hebt en ook weet hoe je daar komt? Wij maken e-mailmarketing gemakkelijk voor je en we bedenken innovatieve oplossingen voor jouw onderneming. Zo levert marketing automation rust en omzet op.
Ik ben op zoek naar een nieuw marketing automation platform
Je hebt wel een technisch platform voor je e-mail automation, maar je wilt professionaliseren. Je bent er een keer mee begonnen en hebt al wat stappen gezet, maar je voelt gewoon dat het beter kan. Je vraagt je af of er geen betere tools zijn die je kunt gebruiken. En hoe zet je de verzamelde data nou goed in? Weet je ook niet helemaal zeker of de tool die je nu hebt, de data wel op de juiste manier verzamelt en opslaat? Je mist gewoon net de juiste kennis en vaardigheden om te professionaliseren. Kortom: e-mailmarketing is nu een behoorlijk ingewikkeld proces en wat zou het fijn zijn als het gemakkelijker kan. Je hebt niet zelf de kennis in huis om een goede stap vooruit te maken. Je weet niet precies waar je op moet letten en wat de mogelijkheden zijn. Je weet wel wat je wilt bereiken: meer rust, effectievere marketing en meer automatisering. Daarna is meer omzet ook fijn natuurlijk. Wij verdiepen ons in jouw organisatie en wat je zelf al hebt opgezet. Als externe collega’s kijken we naar wat er ontbreekt en hoe je verder kunt professionaliseren. We laten je kennis maken met Deployteq, zodat je ziet hoe gemakkelijk e-mailmarketing kan zijn. Door te automatiseren houd je tijd over. Door gerichtere e-mails te sturen win je meer klanten.
Ik wil de volgende stap zetten op het gebied van Marketing Automation
Je stuurt als je tijd hebt een e-mail of nieuwsbrief, zonder regelmaat. Het is net wanneer je tijd hebt. De behoorlijke en tijdrovende klus om je nieuwsbrief leuk op te maken en de mailinglist te koppelen, tsja, daar kom je niet altijd aan toe. Hoe doen die andere bedrijven dat, waar jij e-mails van ontvangt? Om echt aan goede e-mailmarketing te doen, heb je een paar basics nodig. Een template bijvoorbeeld, maar ook daarbij zou je graag hulp hebben, nietwaar? Je wilt meer leren over het verzamelen en gebruiken van data. Het personaliseren van je e-mails om je klanten echt aan te spreken, dat wil jij ook! Gerichtere e-mails leveren meer op. Maar, je hebt er geen tools voor. Ook geen tijd trouwens. Je hebt gelezen dat e-mailmarketing geautomatiseerd kan worden, je weet alleen zelf niet hoe. Het zou heel handig zijn als een expert je op weg wil helpen.
Ontdek onze e-mail magic
Een kickstart introductie
We leren je graag kennen in een strategische sessie. Vertel ons jullie behoefte en uitdagingen, wij brengen onze ervaring in marketing automation mee.
Koppel je business
Datakoppelingen integreren? Dat doen wij graag voor je. Zodra we weten wat je nodig hebt, maken we een overzicht van de data die jouw marketing automation succesvol maken.
Automation campagnes
Als het fundament gelegd is met de juiste data, is het tijd om geld te verdienen. Dit gaat goed, snel en betrouwbaar door je campagnes te automatiseren.
Conversie optimalisatie
Alles leuk, lief en aardig, als de eerste opzet van de campagne eenmaal live staat, begint het echte werk pas. De rapportages uit de campagne gebruiken wij om te optimaliseren en je kansen te vergroten.
24/7 bereikbaar
Lukt iets even niet of heb je een dubbelcheck nodig? Bel of e-mail ons dan meteen. We zijn oplossingsgericht en staan voor je klaar.
Klaar voor de volgende stap?
Staan de eerste campagnes? Waarom zou je dan niet nog een campagne bedenken en klaarzetten? Als je inspiratie nodig hebt: wij zijn hier.
Samen een team
Samenwerken als een krachtig team. Wij vullen met onze expertise jouw kwaliteiten aan. Als een extra collega op afstand, adviseren we je en springen we bij als je dat nodig hebt.
Succesverhalen van onze klanten
Elke klant heeft een eigen vraag of opdracht, die we persoonlijk benaderen. Elke klant motiveert ons het beste te leveren. Als je twijfelt, lees dan dit:
500+ projecten voor partners en opdrachtgevers
Heb je vragen?
Bekijk hier de meest gestelde vragen
Wat is emailmarketing?
E-mailmarketing is een vorm van direct marketing. Je wilt bestaande klanten betrokken houden en je wilt nieuwe mensen bereiken en aanzetten tot actie. Je leidt ze met e-mailmarketing naar je website of zorgt bijvoorbeeld dat ze je bellen of mailen.
Met e-mailmarketing benader je een lezer persoonlijk met relevante berichten. Daardoor heeft de ontvanger niet het gevoel een doelgroep te zijn, maar het gevoel dat je persoonlijk met hen communiceert.
Potentiële klanten leren jou en je bedrijf op deze manier beter kennen en de relatie met je bestaande klanten wordt verstevigd met behulp van goed opgestelde en mooi ogende e-mails.
Voor meer info over e-mail marketing, neem contact met ons op.
Waarom is e-mailmarketing belangrijk?
We e-mailen wat af. Als het onderwerp uitdagend genoeg is, lees je ze graag. E-mail noemen we daarom een effectief communicatiekanaal. De kans dat je mensen bereikt met e-mail is heel groot.
Als krachtig communicatie- en marketingmiddel ben je direct in contact met je klanten of potentiële klanten en heb je de kans ze bij je organisatie te betrekken of betrokken te houden.
Wat heb je nodig om e-mailmarketing automation te implementeren?
Hiervoor bedenk je een campagneflow en tegelijkertijd bepaal je de juiste triggers.
Een trigger is een moment waarop of waarna je een e-mail verzendt. Met een campagneflow zorg je voor een regelmatige verzending van e-mails. De opvolgende e-mails kunnen relevant zijn voor elkaar, of ze kunnen naar elkaar verwijzen. Het hangt af van jouw klanten of potentiële klanten waarop je een campagneflow baseert. Hierbij kunnen wij je helpen, vraag ons gerust!
Verder heb je natuurlijk hele goede content nodig om je lezers uit te dagen en betrokken te houden. Data van je (potentiële) klanten en hun consent dat je hen mails mag sturen, zijn ook noodzakelijk. Tenslotte heb je goede marketing automation software nodig, zoals Deployteq.
Wat zijn voordelen van e-mailmarketing?
(Bijna) iedereen heeft een e-mailinbox en -adres. Je kunt dus veel mensen bereiken.
E-mail is nog altijd heel populair en de verwachting is niet dat de populariteit van e-mail snel zal afnemen voor zakelijke gebruikers.
Je kunt een e-mail op een eenvoudige manier personaliseren en aanpassen aan de ontvanger(s).
De kosten zijn laag als je een e-mail naar grote groepen verzendt. Er komen geen enveloppen, drukwerk of postzegels meer aan te pas, terwijl je met een e-mailtemplate wel een herkenbare uitstraling houdt. Je bespaart tijd en kosten. Dat wil jij ook toch?